Blandade känslor

Fan jag blir så trött på folk ibland alltså.
Jag försöker va en snäll , positiv person som gör allt för att försöka va glad och omtänksam mot människor.
Men va fan hjälper de när vissa bara blir helt annorlunda...???
Vad e det som händer i denna jävla värd...
Jag e en person som verkligen försöker o bry mig om människor ja vill försöka tycka om människor men de e inte lätt när folk bara motarbetar mig. De finns en person som betyder grymt mycket för mig , som ja skulle kunna gör allt för förutom min pojkvän såklart , men även jag har gränser...Och nu har du nåt min gräns... Du kan inte ´va en person ena sekunden oc´h en annan den andra de funkar likdom inte...Om inte ja hade haft min medecin nu hade ja fått värsta raseri utbrottet.....
Jag försöker bara hjälpa folk så e dom så förbannat sviniga tillbaka.....
Men du har spelat ditt spel nu du kan inte bete dig hur som helst.. Du säger själv att folk sårar dig , men du e inte bättre själv...
Du betyder grymt mycket för mig , men du kan inte bete dig hur som helst.
för då kommer du inte ha kvar mig som vän länge till men du kanske inte bryr dig vad vet jag?

Ja ska leva mitt liv nu o vi ska inte ha kontakt på några dagar.

Thats it....

Have fun baby.........

De ska ja ha=)...

Till en annan sak hahahaha

Har börjat lägga mig tidigt om kvällarna=) Men de negativa e att ja vaknar tidigt också=(.... Till en annan sak börjar bli sjuk nu också:(... Hatart.. Ja brukar va sjuk så länge=(... Ja så fyller ju Åse år idag grattis till dig hoppas din dag blir bra...

Ne ska ta en cigg nu ha de bra så länge alla

Älskar dig Andreas3

Älskar dig tjejjen3 du vet vem du e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback