Uppdatering

Jaha de va ett tag sen man skrev nu...
Men har haft så mycket annat att göra....
Ska uppdatera lite vad som har hänt senaste tiden...
Den 30: Januari firade jag och min älskling 2 år så de blev lite mys o middag helt underbar kväll..
Den 29: e skulle jag åkt till ödeshög men jag va sjuk då så ja kunde inte åka...=(
Ska dit den 26 istället=)...
Annars hare inte hänt så mkt jag har mest umgåtts med Chrille=) de gör vi varje dag=)
Sen en rolig grej Mamma ska flytta till huset där vi bor=)
De ska bli kul som fan=)...
Men de tråkiga e att min kära bror inte ville följa med=(......
Sen till en annan extrem tråkig sak... Jag och Annso har tappat kontakten=( de blev så sen hon började dejta de e jätte tråkigt saknar henne verkligen grymt mycket.. men men sånt e livet...
Och liillkissen bara växer hon blir 7 månader nu i februari=).. hon har börjat gå ut också... Ser lite kul ut när hon traskar i den höga snön hahahah....

Den 22 januari festade vi...jag vart väl så där lagom full men natten till den 23:e va inte alls rolig dels va ja full sen fick ja se en bild av affe  o kom på att de va ju 4 årsen olyckan hände så ja grät som fan ja grät nog tills ja in´te hade några tårar kvar de va väldigt jobbigt...
Och sen den 14 februari e de ju alla hjärtans dag då e de 4 årsen han begravdes de e jobbigt de...
men då blire väl o fira med andreas tror ja....
så fyller ju brorsan på måndaag med nån som har förslag på va man kan köpa till en 19 åring????

nej nu ska ja ta mig en cigg och en kopp kaffe....

Skriver kanske sen

Puss på er




Andreas jag älskar dig<3




Kommentarer
Postat av: maria

tack så mycke...

2010-02-04 @ 12:39:51
URL: http://mariathetwistedsister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback