Jahaaa????

Hopp imorgon Torsdag är det dax för psyk då...
jag hoppas verkligen det kommer gå bra och att dom inte kommer med dårliga nyheter för de klarar jag verkligen inte av...
Men som tur e följer en kompis med så att ja får stöd ifall de blir jobbigt o ja e verkligen tacksam för de<3......

Igår fick ja även mina kläder som ja har beställt , de kommer bilder på dom senare...
Även min kamera började dumma sig igår oxå så de blir o köpa en ny de kommer nog bli en liten rosa digitalkamera=)...

Idag har vi inte gjort så mkt , röjt undan de sista hos Totte=) världens finaste vardagsrum har han nu=)......
Jag har inte orkat göra så mkt idag har mått illa nästan hela dagen....

På fredag kommer min mamma & bror hit , de ska bli jävligt kul:P... Har inte träffat dom på typ 2 månader eller något..Och dessutom firar jag och Andreas 1 År & 9 Månader på fredag så vi ska ha lite middag typ parmiddag skulle vi ha + min kära bror oxå då... ska bli kul som fan....
Sen på Lördag ere halloween då blir väl kanske att dricka beror på vad dom säger på psyk o hur jag mår.....

Snart ska ja gå ner o lägga mig ska bara kolla klart på ett avsnitt på Rederiet , sen blire nog att sova e så jävla trött har varit de hela dagen....
Imorgon blire även att städa vår lägenhet lite grann....
När ja kommer ner blire väl att hängav in tvätten från tvättstugan o sen sova måste verkligen sova så illamåendet kanske går över.....

Kanske skriver imorgon

Godnatt på er alla

Kommentarer
Postat av: Teddy

Oavsett vad de säger idag så kan du få hjälp. Det finns bara en väg och det är upp igen.

Du fixar detta!!

Med mig är det upp o ner men jag mår ok.

Kram

2009-10-29 @ 06:13:31
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Japp har tänkt på några namn!

2009-11-10 @ 21:42:44
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback