Skrattretande & Barnsligt

Asså vissa människor e otroligt barnsliga visst mycke har jag varit med om men de här va fan de värsta...
Så otroligt barnsligt......
De e fan skrattretande.....
Skaffa dig ett liv människa...


Asså de här handlar om en människa som e fruktansvärt svartsjuk.
Hon är tillsammans med en kompis till mig eller va man ska kalla de... Vi va bra vänner förut.....Men vi tappa kontakten när ja flyttade till Motala..
Så hittade jag honom på facebook o la till honom och för en stund sen hade ja fått ett mess på bdb om att ja har problem o att ja ska låta dom va för dom vill inte ha kontakt med mig men då skrev ja såhär

" E de du eller han som inte vill att han ska ha kontakt med mig? De e ju inte klok att en människa kan va så svartsjuk.. Vill han inte ha kontakt med mig så får han säga de själv. Vi har varit polare förut. Va är ditt problem" så skrev jag typ tillbaka till henne...
Hon tror väl att ja raggar på honom eller något.. Men det är absolut ingen risk , de vi gjorde de va en fyllegrej inget annat....
Så de du lilla ävn kan du va lugn för...

Men visst e de barnsligt....??? Vad tycker ni???

Ja menar varför skulle ja ragga på honom ?? Dels så har ja hittat min kärlek.. O de e Andreas o sen har jag aldrig haft känslor för den här killen o lär aldrig få heller.. Man gör så mycket dumt på fyllan.......

Men ja menar man måste ju få ha tjej & killkompisar. Ja menar min svartsjuka har försvunnit...O de e nog därför ja o Andreas inte har bråkat på flera veckor=) o de e jag fruktansvärt glad för......

Skit samma palla denna brud tycker bara de e töntigt.....

Till en annan rolig sak=) Imorgon Fredag kommer min älskade bror till mig=) han ska stanna till Söndag o de ska bli fruktansvärt roligt vi har ju inte träffats på så länge så de ska bli otroligt roligt...Så imorgo blire väl o ta en cider eller något........De e en speciell dag.. inte för mig o andreas men för 2 andra=)...

Ni vet va ja menar så säger grattis till er<3=).......

Så har vi ju tävttstugan i de imorgon.. Idag har vi städat så ja ska snart ner o bädda rent i sängen=) trevligt att sova i nybäddad säng=).............
Men nu ska ja ta mig en cigg=)...

Kanske skriver sen

Puss puss



Älskar dig min sockertopp<3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

jodå knallar väl på!

2009-11-27 @ 08:58:31
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback