jag orkar inte mer

Assså va fan vill ni mig egentligen ni e så mogna att ni kan skriva kommetarer på bilddagboken varför inte komma hem till mig och säga vad ni tycker och tänker rätt ut istället...Vill att mitt psyker ska gå ner sig helt o hållet så jag får läggas in på psyk igen eller va e det.....Och en sak till ni som säger att Andreas inte älskar mig har jävligt FEL..för det gör han....Av alla människor på jorden måste ni klanka ner på mig varför vad har jag gjort för ont? Vill ni att ja ska se ut som en jävla fotomodell eller e de de ni vill för att ni ska bli nöjda? Jag är den jag är o ingen kan få mej till att bli någon annan..Det är nästan så jag längtar tillbaka till Vadstena där kunde ja iallafall gå ut på stan utan att nån ropar något efter mig......Jag är stor jag vet men ja jobbar på att gå ner i vikt men man går inte ner så jävla snabbt.....och igentligen va fan stör det er , nej just de.... har ni de så jobbigt så ni måste klanka ner på mig eller??? Varför inte va äärliga o komma direkt till mig och säga vad ni tycker. Nej ni VÅGAR INTE DET. oCH HÅLLA PÅ O SKRIVA SAKER TILL MINA KOMPISAR OM MEJ HUR JÄVLA LÅGT KAN MAN SJUNKA...  och du som e anonym du kan ju till o börja med att våga stå för den du är.....och ni som inte ens känner mig som håller på de e fegt ni känner ju inte ens till min bakrund varför ja ser ut som jag gör......
Skaffa er ett liv istället och låt mig leva mitt liv......Jag har inte gjort er något måste ni låta mig må dårligt för det här eller....

SNÄLLA JA BER ER SLUTA.......


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

Kram

2009-05-09 @ 22:42:13
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Payan

Jag håller med dig helt och hållet. Jag känner igen det där, med människor som ska lägga sig i ens privatliv å speciellt personer som typ inte ens känner mig, ska vara där och försöka förstöra ett förhållande. Det är verkligen så själviskt och sånna människor är så pinsamma.



Stå på dig tjejen! Jag står på din sida =o).

/kram

2009-05-09 @ 22:45:53
URL: http://payan.blogg.se/
Postat av: kiicka

Du gumman.!

Jag tror inte det blir bättre om du flyttar tyvärr.!

Utan jag tror det är någon som känner dig som skriver allt taskigt om dig.! JAg känner det på mig.!! Du kanske borde rensa lite ur din vänskapskrets.! Jag lovar det kommer bli mycket bättre då! Älskar dig det vet du!

och jag kommer kriga för att du ska ha det bra.!

Det är inte menningen att dom ska få hålla på såhär.

2009-05-10 @ 10:35:18
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: kiicka

Du vet gumman att du alltid kan komma hem till mig och christer.!!

2009-05-10 @ 12:00:17
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Joakim

Vissa människor är ju bara patetiska sån ska man bara skita i . Trevlig blogg förresten :)

2009-05-13 @ 09:08:04
URL: http://joakimjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback