Anna , Tobbe , Macke , Adde , Ronja<3

Ni finns verkligen där för mig , ni har brytt er mer en min egna familj.
Det är sjuk , att ens egna familj inte bryr sig så pass mycket.
Dom kan inte ens ringa och fråga hur det e med mej eller om dom kan komma hit , e så jävla trött på det....
Ja trodde verkligen min familj älskade mej men ja har tydligen haft fel i alla jävla år...
Varför e det för att ja har flyttat till Motala eller e de för att ni tycker  att de e fel på mej eller vadå???
E min missnöjda med mej ja undrar bara när ens mamma e tillsammans med min granne o e här i typ en vecka och inte ens kan komma ner och säga hej eller komma ner o ta en kopp kaffe eller komma in o säga hej då innan hon åker hem?? Vad är det för fel då.... Då kan du ju verkligen inte älska mig.....
Men allting har varit skit under hela jävla min uppväxt min mormor och morfar gav mig den kärlekn som ni skulle gjort...
Men jag behöver fan inte er ni bryr er inte ett skit om mej....
Jag är väl bara ett missfoster i era ögon.
Jag ser ju ut som ja gör , ja e lite större , gick i en jävla fitt special klass.
Va fan skaffade ni mig för då?
Jag behöver inte er...
Jag har min älskade familj i ödeshög....
Som ja älskar över allt annat....

Anna , Tobbe , Ronja , Adde , Macke

Jag älskar er ni har verkligen gett mig den kärlekn jag behövde när min mormor gick bort , ni har brytt er som en familj jag har fått kommit o sovit hos er när det har varit jobbigt ni ringer och frågar hur det är med mig....
Jag älskar er över allat annat ni ger mig den kärleken idag som jag behövde av mina riktiga föräldrar när jag var liten.
utan er vet jag inte vad jag skulle ha gjort....
Älskar er över allt annat...
Adde , Macke , Ronja ni e som mina syskon och jag älskar er som det också....
Vill aldrig förlora er.....
Tack för att ni finns och stöttar mig när det är som jobbigast....
Utan er hade ja aldrig klarat av tiden när ja va inlagd på psyk....
Ni har verkligen o kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta......
Jag älskar er nu & för alltid

Puss & Kram Er Jennie<3


Ni som tycker min familj har gjort fel läs gärna och kommentera vad ni tycker...

Kommentarer
Postat av: Markus

varför skriver du alltid allt som kicka skriver?

heter alltid allt som hon heter, skriver samma sak, är du kär i henne el`?

2009-05-20 @ 10:28:46
Postat av: kiicka

Vem är du då markus?

2009-05-20 @ 12:27:12
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Jennie

SVAR TILL MARCUS



Vågar du inte stå för vem du e eller vilken marcus e du..

anledningen till att vi skriver typ samma sak e för att vi gör samma saker vi umgås nästa dygnet runt...

ska vi skriva olika saker när vi gör samma saker eller??????

Ja vi e jättekära vi älskar varann va fan tror du

2009-05-20 @ 12:27:18
URL: http://andreasflikka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kommer komma hem i sommar och stanna lite längre, då får vi se till och träffas och ta en fika eller bara sitta och glo på varandra tiolls den ena börjar as garva :)



Jennie du är en sådan bra person, tänk inte negativt om dig! Du är en pålitlig människa, en grymt bra vän. Jag vet att din mormor o morfar gjort ett skit bra jobb när de uppfostrade dig, din mormor vet jag kikar ner på dig och hennes leenade är så stort för att hon är stolt över VEM du är idag och vad du åstakommit än så länge i livet. Hon vakar över varje steg du tar, hon är ängeln som sitter på din axel och är med dig var dag! Din mormor har satt djupa spår hos oss alla som gick på fritidsgåren i Borghamn. Hon var lite mormor åt oss alla emellan åt. Och envisheten har du fått efter henne även det glada skrattet med det varma leendet!



Jennie jag finns för dig oavsett om vi inte bor i samma stad. Jag har dig att tacka för att åren i borghamn gick och genomleva spec. i våran fuckade skit skola - Rogslösa- Där alla var helt skörda i huvudet. Då fanns du där för mig. Minns du när vi slutade 5an? Då hade de ställt alla våra bänkar i en hästsko, förutom våra två bänkar som fick stå i mitten, hur kunde dem särbehandla oss två? var vi inte lika mkt värda som dessa jävla "rika" bondungar? Kram till dig!

2009-05-20 @ 14:33:55
URL: http://trulllsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback