Vissa tider

Det finns vissa tider man saknar , jag saknar faktiskt tiderna från Vadstena ibland.
Man saknar ju vissa saker man gjorde o även vissa personer.
Men endå så finns det så många från vadstena som verkligen har sårat mig.
nämner inga namn..
Men endå ja ångrar inte att ja började va hos tess för hade jag inte gjort de hade ja antagligen inte träffat Andreas...Och det var ju de bästa som har hänt mig...
Ja menar de känns som om de va igår , vi har snart varit tillsammans i 1 år & 5 månader och längre ska de bli... Men som sagt saknar vadstena tiden ibland....
Men men sånt e livet....
nu har jag det bästa i mitt liv och det är Andreas...
Älskar dig gubben


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback