Funderingar om livet!

Nu har vi kommit hem ifrån Mantorp...
Tack för skjutsen=)...

Från en sak till en annan..

Jag vet inte hur många gånger ja ska be om ursäkt , men det känns om om vissa i det här jävla fitt huset vill att vi ska bli osams.. Ja  tror att folk  har något emot mig men inte vågar stå för de..
Jag vet att jag gjorde fel , men jag e så jävla fittit feg ja vet de...Jag ångrar verkligen det jag har gjort. Blir bara ledsen när vissa här i huset pratar om sånt som handlar om mig de dom inte har med att göra.. Jag menar säga en sak till er o en till mig jag vill flytta o de e nu hatar den här jävla fittstan asså....Pallar inte med det här... Vet inte va fan ja ska göra för att folk ska tycka om mej...
e jag verkligen så världelös?????
Men men förlorar jag dig så gör jag kan inte göra mer en att skylla mikg själv....
Hoppas du kan förlåta mej vill inte kasta bort dessa underbara år som jag har haft med dig.....
Du vet att du betyder massor för mig. Du är min bästa vän....
Ibland känns det som om ja lika gärna kunde försvinna eller något.. Känner mej inte värf någonting alls....Det känns till och med som om den jag älskar stöter bort mig:(....
Och honom kan jag inte förlora , lika så dig....
Men men men kan inte göra mer en att säga förlåt och att jag älskar dig....


Ja så känns det ibland...
idag när Kickkca berättade att dom hade sett Andreas ex kändes de som om han vaknade till fy fan.. E så jävla rädd att han vill gå tillbaka till henne vet inte vad ja ska göra...

SNÄLLA HJÄLP MIG JAG ÄLSKAR ANDREAS HAN E MITT HOPP HAN E DEN SOM HAR LAGAT HÅLET I MITT HJÄRTA HAN E MITT ALLT....


Ja ja ska snacka klart med Macke nu sen blire väl o kolla runt på nätet eller glo på film vi hörs....

Kommentarer
Postat av: SimonSvensson -. ZvenZon For President! -. ZvenZon.blogg

Sv: jaha okej, tycker verkligen synd om dej.

Nu när man läste det där om dig, så förstår man ju att du inte har haft det så lätt, på grund av alla motgångar du haft.

Men jag hoppas verkligen att du snart hittar ett bra jobb, och att du och Andreas håller ihop! =D

För du verkar vara en superfin tjej, så du förtjänar verkligen en bra framtid :)



Ja det ska verkligen bli skönt att få flytta, att få ta hand om sig själv, och sköta sin egna ekonomi, än om det inte kommer att bli det enklaste xD



I midsomma blir det nog faktiskt så att man ska vara hemma och äta en massa god mat.

Men något firande runt någon midsommarstång blir det iallafall inte, nu när vi bor i lägenhet :P

2009-06-18 @ 18:10:17
URL: http://zvenzon.blogg.se/
Postat av: kiicka

Du gumman... Jag tror att det enda settet för dig och andreas är att flytta..

Älskar han dig så¨mycket så kan han flytta för din skull. Kolla bara christer. Han flyttar för min skull. Han gör de för att jag ska må bättre. Och även för att vi ska ha det mycket bättre.

Puss

2009-06-18 @ 19:10:16
URL: http://piinkb
Postat av: kiicka

Det vart lite fel mitt första kommentar till dig.

Så nu kommer det jag skulle skriva till dig.



Du gumman... Jag tror att det enda settet för dig och andreas är att flytta..

Älskar han dig så¨mycket så kan han flytta för din skull. Kolla bara christer. Han flyttar för min skull. Han gör de för att jag ska må bättre. Och även för att vi ska ha det mycket bättre.

Jo gumman du är förlåten. Det vet du. Det har jag redan sagt till dig eller hur? jo jag tror med det är många som inte gillar dig ...

Puss

2009-06-18 @ 19:16:03
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: SimonSvensson -. ZvenZon For President! -. ZvenZon.blogg

Sv: jag håller tummarna för er! =D

Vars hade ni tänkt flytta då?



Jo tack, min midsommar blev faktiskt ganska lyckad =D

Hur blev din egna? =)

2009-06-19 @ 20:25:03
URL: http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback