Riktigt kul igår=)

Hellu

Ni sitter jag hos Annso , jag har även sovit här inatt de blev så sent imorse så vi sa att ja skulle sova över=)
Vi satt och kollade på big brother hela kvällen o natten igår , de va riktigt roligt=)...
Så jag somnade inte förens 7 hade jättesvårt att somna....
Så jag bytte håll på soffan och höll om ena kudden sen kunde ja sova=)... Så vaknade jag tjugo över 10....Så tog ja en cigg , sen kollade jag på våra bästa år=).. Sen åt vi frukost o sen så somnade ja om en stund var lite trötter.....
Så inatt kommer ja nog somna gött.....
Hadde även Missy hos mig när jag sov=).....
Så snart blire väl o hoppa in i duschen o sen blire väl o köra lite wiii med Kenneth o Annso=)....
E så otroligt trött idag , Annso o jag ska väl även fortsätta glo på Big Brother...


Men skriver väl senare sen...¨'

Älskar dig Andreas mer en något annat i världen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback