Mitt Brev

Jag vill bara säga förlåt.....
Jag vet att jag har varit negativ...
O ja har fått svar på varför..
Du vet för 2 årsen va ja inlagd på psyk bland annat för att jag skar mig o sen för att jag såg bilder..
Asså de va bilder inne i huvudet....
O de e de ja har börjat få tillbaka , du kanske märkt att ja inte kan sitta still o att ja e lite förvirrad?
De e på grund av att ja har börjat se bilder igen från olyckab , barndommen ocg Affe....
Och de skapar de negativa hos mig....
Jag blir rädd varje gång ja ser dom där bilderna....
Men sen är de väl även för att jag inte har ätit min medecin på så länge.....

Men jag vill inte ha dom här bilderna för de gör mig negativ o min negativa sidda har skadat så många människor , rent ut sagt jag blir riktigt elak o de e intej jag som gör de de e dom förbannande bilderna..... Jag drömmer mardrömmar på nätterna....
Jag känner att ja håller på o förlora dom som betyder mest för mig.. De här har jag gått o burit länge på jag har inte vågat säga något till någon på grund av att jag är rädd...
Jag är rädd att folk ska tycka att ja e dum i huvudet.....
Plus att ja har fått tillbaka min yrsel igen , o de tar väldigt mkt på mig... de e därför ja e hos tess för här e de ofta bara vi två ja pallar inte med massa folk just nu.....
Men de e verkligen inte meningen att andra ska behöva lida....
o de sista ja vill de e att vi ska tappa kontakten....
Jag har bestämt mig för att söka hjälp för det här....
jag måste ha hjälp de kan inte fortsätta såhär..
Ska ja va ärlig så e de därför ja stötet bort andreas när han kommer o ska krama mig när han kommer bakifrån ja får bilder från barndommen ja ser en bild där någon försöker strypa mig.. ja vet de låter täntigt o knäppt , du kanske tycker att jag e dum i huvudet....
Men förstår du då varför ja inte vågar säga de här till någon.....
Asså ja kan se andra folk som har skadat mig genom någon annan asså för står du hur ja menar de e så svårt o förklara..... jag är helt enkelt rädd för mig själv o folk i min omgivning deu kanske inte tror på mig nu men så e de.....
Ja skämms verkligen för att ja ser de här , men ja tror at ja måstr få hjälp....
Hoppas du kan förstå en dag.....
Vill verkligen inte såra någon....
De e hemskt ja vet men ja vet inte vad ja ska göra.......

Men ville bara att du skulle veta varför ja har dratt mig undan osv....

Hoppas du kan förstå en dag.....

Du är min bästa vän o j vill inte förlora dig..
Snälla säg inte det här till någon du måste lova mig de...

Kommentarer
Postat av: Anna

Varför äter du inte medecinen då?

2009-12-15 @ 15:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback