Märker du inte...??

Dom senaste veckorna har varit helt jävla fuckt up...
Allting börjar gå åt helvete , De funkar inte alls bra mellan mig o Andreas...
Vet inte va de e men , ja tror vi har mer som en kompisrelation...
För vi pratar knappt med vrann...
vetefan... Förrut va de jobbigt nu känner ja inte ett skit...
E inte de lustigt??
Allting e bara mitt fel enligt honom... Så fort ja städar o gör fint så ska han stöka till..
Som igår då hade ja diskat , dammsugit , rensat katt lådan , tokat golven o allt de där direkt efter började Andreas stöka till va e de för jävla tacksamhet då??? Han e aldrig tacksam när ja gör något.. Jag får bara skit hela jävla tiden...
Fy fan så jävla irriterande....
Någon som har förslag på va fan man ska göra.....????
Skiter fan i de här snart....
Han har blivit en sån jävla ja ja vet i fan va ja ska säga..
Man kan nästa tro att han bara har mig som städhjälp eller något..
Vi tar inte i varann längre vi sover inte ihop längre..
Asså de e nåt fel på honom.....
A ja vet inte va mer ja ska säga..
Mer en att ja e trött på detta.....



Annars har helgen varit lugn , de blev inget festande i helgen men de blir påt nästa helg istället=).....
Igår så va Rosanna hos mig=) De va riktigt trevligt=)....Hade jätte kul men de har jag alltid med dig gumman<3<3


Imorgon e de Måndag då blire o göra lite ärenden på stan....
Sen vet ja inte va som händer typ...
Sånt som määrks...
Nej nu ska ja nog kolla film tror jag=)

Kanske skriver sen

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback