Underbar dag

Hej hej har inte skrivit på ett tag nu har inte haft någon ork...
Men unu skriver jag igen.. sitter uppe hos Totte med min laptop i knät=) och pratar med madde på msn=)<3.. Och Totte sitter brevid med sin laptop...
har varit här upp i ett antal timmar nu som ja alltid e varje dag=)
Trivs så bra hos totte=)... Men han ju min bästa vän så de e ju inte konstigt att ja trivs här då=)<3
Imorgon ska ja på möte på LBG 16.30..... Hoppas på att de går bra...
idag har ja även städat lägenheten oxå.....

Nu har de gått två veckor och min ögonsten har inte kommit hem en=(.... Jobbigt är det....

Jag och totte sitter och kollar på Albert och Herbert=)... KUl som fan:P....
Nu ska ja ta mig en liten cigg=).......GOTTIT=)...

Skriver kanske sen....

P.S TOTTE MIN LILLA HALLONBÅT DU ÄR MIN BÄSTA VÄN ÄLSKAR DIG<3

Höres o synes Pöss på er mina sötbollar=)



Kommentarer
Postat av: Blooondiiiie

Och jag snackar med dig och Totte på MSN ;)<3

2009-10-06 @ 02:05:58
URL: http://blondiiiebabe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback