Tack för ditt stöd<3

Gumman jag är så jävla glad att få ha dig i mitt liv.
Jag vill inte heller att du ska komma o lägga en ros på min grav varje år jag fyller , men jag orkar snart inte mer.
Jag är så glad att ha dig vid min sida , du och christer kommer nog få se mycket av mig när ni har flyttat till Mjölby ja kommer göra allt för o slippa den här jävla fittstan.....Du har hjälpt mig så jävla mycket , vet inte vad jag skulle göra utan varken dig , Christer eller Andreas. Om det någon gång skulle hända mig något så får ni låva att ta hand om Andreas...
Vill inte se honom ledsen. Vill inte se er ledsna heller men de här kommer ta stryk på mitt psyke om de fortsätter så här.
Jag älskar dig gumman , och du kommer alltid ha en jävligt stor plats i mitt hjärta...
Men de ska bli jävligt skönt att komma till Liseberg med er....Slippa den här jävla horstan där man inte ens qkan gå utanför dörren utan att man får höra kommentarer.....
men du ska veta att vad som en  händer så älskar jag dig , helst av allt skulle jag vilja ta mina vingar o flyga upp till mormor. Saknar henne nåt så fruktansvärt....

Men glöm aldrig att jag älskar dig tjejjen..

Vi emot världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback