14.33

Hej hej  gott folk=)

Vaknade 10.20 imorse av att Kiicka hade skickat ett mess till mej......
I de smset stod det " vakna nu gumman jag saknar dig "
Så ja tänkte att de e lika bra att gå upp.....
Så jag gick upp tog en cigg , hoppade in i duschen , åt frukost väckte älskling o sa att ja skulle till Kiicka...
Sen tog jag bussen som gick 12.10.....
Så nu sitter jag här hos Kiicka vi har kollat på våra bästa år....
Just nu sitter kiicka och spelar wiiii och jag har precis läst klart kiicka och sabinas konversation på kiickas blogg...
jag säger ingenting så har ja ingenting sagt...
Men kiicka har rätt o göra vad hon vill utan att folk ska bry sej......
O de e så kul o se hur Kiicka o Melvin trivs ihop..
Dom har vARIT  hos mej och andreas flera gånger o dom e så söta ihop nästan som en riktig familj<3
men som sagt folk ska inte bry sej om vad kiicka gör...
vill hon lägga ut nakenbilder på sig själv så låt henne göra de ja menar de e hennes proböem inte någon annans.....

Kiicka ja finns här för dig...
Önska bara att ja själv kunde va som du o ha likadant självförtroende..

Jag kom på igår varför jag och Andreas bråkar så mkt...
Det är för att vi inte e ute o gör något men ja vill inte att han ska behöva höra alla kommentarer jag får de e jobbigt,,,

men nu ska ja kolla på greease 1 med kiicka hörs ikväll gott folk

KIICKA JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer
Postat av: kiicka

Jag älskar dig gumman för alltid <3

2009-03-11 @ 17:25:55
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback