Helt underbar dag<3



Idag har det varit en riktig trivsam dag , ingen som har varit sur på någon..
Det känns så himla skönt , vi 4 satte os ner igår o pratade o rensade ut luften de va så skönt...
de e bättre man pratar ut om saker o ting...
Helt underbart e de=)..
Hoppas de blir bättre nu o ja känner att jag har fått vara glad hela dagen..
Det känns helt underbart asså..
Kiicka har städat vi har sprungit till tvättstugan andreas har spelat o christer håller på med deras tv bänk=)
känns så skönt att var och en gör sitt o ingen klagar på någon...

Tack för hjälpen du har gjort så fint o trivsamt i lägenheten o tack för bokhyllan...
det vart jätterbra nu håller alla jävla husbilar på o förflytta sig till gräsplätten utanför oss SUCK
ikväll blire väl att vi tar en sväng....

alla studenter e väl ute nu o festar man vet ju själv va man gjorde när man tog studenten man söp sig asfull...
skönt o inte hgålla på med de ¨l'ngre..

Till alla jag känner som tagit studenten idag..
Grattis till er ha en rolig kväll...

Andreas: Jag älskar dig i vått och torrt , du gör min dag helt underbar jag älskar dig och kommer aldrig lämna dig. Du e det bästa som har hänt mig bejjby.. Skulle aldrig kunna leva ett liv utan dig... Älskar dig Sötnows<3

Kiicka: Vi har våra bråk men ofta löser vi dom , även fast vi bråkar en lång tid så löser vi det alltid jag tror helt enkelt att vi inte kan va utan varann. Finns för dig tjejjen älskar dig

Christer: Dig har jag inte kännt så länge men dom här månaderna som jag har kännt dig har vi fått jättebra kontakt. Och det e väldigt skönt att du tar mig för den ja e de e inte många kompisar som gör så , jag tycker jättebra om dig o hoppas vi kommer hålla kontakten de e så kul att du o Andreas har fått så bra kontakt hoppas vänskapen håller i sig.

Nej nu ska jag gå ut o röka sen ska ja kolla va de andra har för sig kanske skriver sen igen

Love you people<3

Kommentarer
Postat av: kiicka

Älskar ÄLSKAR DIG.

Idag har det verkligen varit en underbar dag ihop med oss ala fyra tycker jag =) Nu ska jag med skriva blogg :D

2009-06-11 @ 22:55:54
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback