2 FEBRUARI - 2009 / 23.45

JENNIE GUSTAFSSON HÄR:)


Sorry gott folk ja vet ja e skit dårlig på att skriva här men e inte hemma så mycket så jag har tid till det............
Hopp vad har ja gjort senaste tiden då??????¨
Jo en hel del faktiskt:).....

Fredagen den 30 Januari - 2009 firade jag och min älskade sambo Andreas 1 år

Men vi slog ihop det med Emilie och Tim spm firar sin 2 års dag idag faktiskt:) grattis till er...


Men som sagt vi slog ihop det ¨å vi firade samtidigt de va mysigt:)....
Här kommer lite bilder:)

 A tog inte så många just från när vi åt...

Utan senare på kvällen så drack jag emilie och tim lite grann... så här kommer lite bilder å så....

Fina grejjer   Vi körde lite monopolja egenkär
sen började de bli tråkigt då körde vi ölspelet istället............

Mer bilder kommer väl på bilddagboken kanske....

De va lite från helgen.....

Idag är det måndag och Jag Emilie , Tim och Rassmuss åkte till vadstena och borghamn
Vi stannade även förbi i rogslösa för vo lägga en blomma på mormors grav.....


Det var mormors grav... Jag saknar dig så.. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.. Jag älskar dig<3

Det var Affes grav vi saknar dig gubben<3


Ja de va väl allt sen skjutsade dom hem mig så nu e jag hemma hos min älskling igen..........
Skriver mer sen

Puss på er.....<3


  ÄLSKAR DIG ANDREAS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback