Saknar dig Mysan





Hej hej gott folk...
Ja jag vet inte vart ja ska börja men de hör inlägget kommer nog att handla om Mysan..
För några timmar sen lämnade ja bort Mysan till två kompisar tyckte att hon skulle få de böttre d´är...
Men fa´n vet inte om ja gjorde rätt om ja ska va ärlig ja saknar henne så jävla mkt vet inte vad ja ska göra asså...ligger verkligen här o gråter av längtan efter henne ligger o kollar upp på byårn där hon brukar ligga , men de ligger ingen mysan där...de e så tomt i sängen utan henne.. fan ja hatar o gråta för en katt brukar verkligen inte ta så illa vid mig men mysan saknar ja jag har haft henne sen hon va 1 år... och hon blir 4 i år....
trodde alrig ja skulle sakna ett djur så mkt har aldrig gråtit så mkt när till exempel något av mina djur har gått bort...
men mysan e ju mammas lilla bäbis..
ja saknar henne fan de e så tomt ingen som ligger o gosar med mej ingen såom kelar eller spinner vid mitt ansikte....
de e verkligen skit jobbigt....
ni får tycka att ja e barnslig de skiter ja fullstänqdigt i men de kommer blivärre om kiicka o christer flyttar till linköping ja kommer inte klarar av de e så vsn vid o ha mysan vid min sida...
mammas lilla bäbis..gråter så jävla mkt så ja har huvudverk nu asså....
mysna kommer alltid va speciell för m9ig ja saknar henne dp menar ja saknar verkligen henne assp... min prinsessa.... varför tänkte ja inte innnan , men ja ville väl bara hennes bästa men endå fan brukar aldrig gråta såhär.. fan asså saknar henne så de gör ont......
ja vet ju att hon har de bra men va fan trodde aldrig ja skulle börja gråta o speciellt inte för en katt....
ja saknar dig mysan....

Jag älskar dig tjejjen , saknar att ha dig vid min sida......

Mamma älkar dig prinsessan

Kommentarer
Postat av: kiicka

Gumman förstår att det är jobbigt för dig.!

man bruckar bli ledsen när man ska lämna bort ett djur som har ståt en nära. men här får hon det hon behöver.! Hon kommer få det så bra här

2009-04-13 @ 08:38:31
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback