Mycket att göra

Jaha nu e jag och Kiicka hos mig och andreas..
Vi har varit i söderköping för christer skulle hämta något till sin bil...
så nu sitter kiicka o jag här.. jag har precis satt på en maskin tvätt och så har ja hängt upp tvätt..
har ju tvättmaskin i lägenheten nu:)...
så precis innan ja satte mej här så hängde ja upp tvätt , satte på en ny maskin , rensade katt lådan o bytte sand...
och så satte ja på potatisen..de blir hemgjord potatismos med grill korv:)....
en grej till somm e lite mindre rolig , mitt och andreas bankomat kort har försvunnit så de blir till o spärra dom....
senare blire o plocka lite och hänga in tvätten i garderoberna...
så efter maten blire o diska , plocka , damsuga vardagsrummet....
sen måste ja lägga över allting från min laptop till min externa hårddisk så andreas kan fixa min laptop mitt windows går uu snart så måste läggga in något annat....
va händer mer i veckan sen då..
jag ska till kiicka o christer sen på måndag ska ja hämta andreas present i charlottenborg....
hoppas han blir glad.. idag planerade ja va kiicka skulle få när hon fyller ahaha värsta nyfiken blev hon
men du lilla gumman de får du veta när du fyller<3:).....
nej nu ska ja göra nått plocka in disken tror ja..ne ska röka först skriver ett inlägg sen..

/ pusss jennie

Kommentarer
Postat av: kiicka

klart man blir nyfiken va faaan :)

Sånt där är ju taskigt att säga ju =(

haha Puss

2009-04-18 @ 18:26:02
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback