Min dag

Jahapp vaknade 09.30 imorse....Då skickade kicka ett sm o frågade om jag var vaken ja orkade inte svara just då så svarade senare....
Sen väntade ja på att klockan skulle bli halv 11 så våra bästa år skulle börja...
sen upptäckte jag att Andreas inte var hemma men jag antog att han var uppe hos micke...
sp jag gick upp dit...
sen så messade ja med kiicka o vi bestämde att jag skulle komma hem till henne och christer för ja skulle beställa en sak till älskling tills han fyller ksn ju inte göra de här hemma för då ser han ju...
så jag åt och duschade sen skickade christer ett mess o sa att jag skulle gå ut så gjorde jag de...
när han kom åkte vi till burger king för han skulle hämta mat...
sen åkte vi hem hem till kiicka o dom.. men på vägen dit va de massa jävla äcklig trafik o de va jobbigt fick stanna vid varje rödljus...men till slut kom vi hem till dom... så dom åt lite mat sen så satt vi o prata lite dom glodde på tv o jag beställde andreas present....
sen gck vi å rökte efter de så busade christer  o kiicka en aning de såg för jävla roligt ut.. dom e så söööta ihop:)...
sen efter en stund så åkte vi hem hit till mig o älsk christer var tvungen att åka på en gång för han hade visning...
så kiicka o jag staplade upp datorerna o satte oss vid dom de blev o sitta i köket för vår katt har kastrerats idag så han behövde lugn o ro...
så vi drack lite kaffe o ja pratade med anna i ödeshög på msn via micken:D
sen drack vi lite mer kaffe o så kom marcus järnström in i micken fan vad han e jobbigt dahhhh man får dampryck på han...
kvart i tio kom christer så då tog vi oss en kopp kaffe o en cigg:) sen vet ja inte vad som händer dom åker väl hem o myser o jag myser väl med andreas.....
kanske skriver sen igen nu ska ja dricka mitt kaffe ha de gött folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback