Alexandra Olsson

Jag kollar upp mot stjärnorna jag trodde att jag betydde något för er...
Men inte då , sen fann jag verkligen en äkta vän...
Du ställer upp för mig i o vått och torrt...
Jag e så glad att jag har funnit dig....
Du betyder såååå mycket för mig...
jag e verkligen glad att du kommenterade den där bilden på snuttis den gången annars kanske vi inte hade funnit varann. Jag hoppas att vi kommer hålla ihop , asså ärligt tarlat ja vet vi har bråkat en hel del men de går ett tag sen löser vi alltid problemen bättre o prata ut om saker en att bara skita i det...
Men e jävligt glad att jag har dig....

Älskar dig sååå jävla mycket gumman....
Hoppas på evig vänskap....

Pussar

Kommentarer
Postat av: kiicka

Älskar dig med snutt!

2009-04-09 @ 10:12:45
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback