Alexandra Olsson

Gumman du gör min vardag värd till att leva...
Jag e så glad att du finns...
Du får mej att skratta när ja mår som sämst..
Du lyser upp min vardag..
Ett liv utan dig är som liv utan luft , ja kan inte andas utan dig..
Du vet inte hur bra jag mår i ditt sällskap..
vi e inne på 7:e året nu det har gått fort,
Skulle aldrig klara mej utan dig....
Jag skiter i din tidigare bakrund de e inte den som styr dig utan de e du själv...
Jag älskar dig för den du e.
Du e underbar på alla sätt..
Har aldrig träffat en sån underbar människa som dig...
Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta

Jag älskar dig Alexandra " Kiicka " Olsson

Kommentarer
Postat av: kiicka

Älskar dig med gumman..

Du skriver så fint ! Puss o kram

2009-04-18 @ 11:38:07
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback