Blandade Känslor

Jaha då har ja precis ätit varma mackor..Det var smaskens...
Så har ja diskat + att jag har städat köket idag...

Usch de va så jobbigt förrut idag för ja lyssnade på en låt o så kom ja o tänka på en person....
En låt som vi båda tycker om de va den personen som fick mig att börja lyssna på den..De vart lite jobbigt eftersom vi inte snackar me varann=(..
Fett jobbigt ere...
Saknar verkligen tiden , de va inte längesen vi slutade umgås..Ja menar vi snackar inte ens me varann  längre...
Saknar dig faktiskt...Vi båda har sagt o gjort dumma saker...
Speciellt nu när sommaren e här så kommer de ju bli så att man kmr sakna väldigt mkt..
Vi som planerade såå mycket som vi skulle göra i sommar..
Va var det som hände?
ja hoppas vi kommer börja prata me varann snart igen vi har varit ifrån varann jättelänge nu...

Sen till en annan sak , jag o en annan person har börjat tjafsa vet inte vad som har hänt=(..
Bejjby ja vill bara veta va som hände , ja saknar dig gumman</3..
Allting har blivit så fucking jävla fel....
Hoppas på att vi kan lösa detta snart....Saknar dig tjejjen...

Imorgon vet ja inte va som händer , Madde kanske kmr förbi så vi kan prata , de blir så fel när man diskutterar över msn osv...

annars idag så har jag jobbat , ohh fy fan va skönt de va o komma hemmifrån...
Fick ju träffa min älskade Ozzy igen<3<3 ( Ozzy e en häst )...
Så de va riktigt skönt...Nu blire inte förens nästa Torsdag , ja ska jobba igen=(...
Usch nästa vecka blir att gå o lägga sig tidigt hela veckan...
Torsdagen ska ja gå upp 07.00 för ja ska upp o jobba
Fredagen måste ja gå upp 04.30 för ja ska med en buss som går till Vadstena 05.25....

För nästa vecka smäller de då dra Jag & Rosanna till Ullared=)=)=)<3<3
Läängtsr som FAAAAAAAAAAAAAN...

Senare ikväll sen så blire o glo på våra bästa år o nya beck=).....

Just imorgon fyller Min Moster Tess år=) Så ska gå upp inatt o säga grattis till henne=)=)

Nej nu ska ja fortsätta lyssna på musik o kolla lite bilder o så....

Puss på er<3


Kommentarer
Postat av: Bruttan Madde<33

Vet hur det känns =(<333

flåt att jag hbar vatt en idiot =(.

Loove you <33

2010-05-21 @ 01:44:25
URL: http://blondinenmadde.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Ahha okey.. men hoppas ni kan bara börja umgås igen.. det ska la inte vara så svårt även fast man har en kille

2010-05-21 @ 09:02:02
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback