Sjuk men försöker endå=)

Längesen jag skrev ett seriöst inlägg nu , men har verkligen inte haft någon ork har haft fullt upp...
Och nu har jag blivit sjuk igen med inte så jävla roligt....
men sötast e ju så gullig och tar hand om mig.. Älskar dig verkligen Andreas<3...

Och till en annan sak... De här är till en person: Vi är inte kompisar men de känns skönt o kunna snacka som normala människor iallafall...


jahapp i Lördags så åkte älskling till en kompis till honom som han sov över hos.. Så david va hos mig från lördag - söndag....tack david=)....
fredag om ja e frisk ska ja på möte om o börja jobba känner att de blir inte bättre  av att gå hemma. De blir inte bättre för mitt psyke..¨
Annars idag har ja bara legat och gosat med liten och sen kollat på film..har sådan jäkla hosta så jag har jättesvårt att andas....¨

Ska lägga in lite bilder på liten=)

dom 3 sista bilderna e dom nyaste 2 av dom tog jag idag...visst är vår lilla prinsessa sööt=)???

Imorgon har vi tvättstugan hela dagen , men sötast kommer nog springa mest tror jag...

Nej nu ska ja glo på Rederiet...=) sen sova,...

Sov så gott alla Puss från mig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback