Smått o gott från igår o idag=)

Trött trött trött fy fan vad jag är trött...

Har börjat sova jättedårligt på nätterna vet inte vad det är , antingen är de för varmt eller för kallt o e de inte de så drömmer jag konstiga mardrömmar..... Annars e det nån annat inatt har jag bara vänt o vritt på mig....Men men...

Lite om gårdagen då , de började med att ja vaknade , duscha , gick ut o rökte o drack kaffe...

Sen så kollade ja på våra bästa år sen skrev ja ett blogg inlägg... Sen gick jag upp o snackade med grannen=) , han skulle åka iväg en sväng... han skulle till vadstena... Jag skulle följa med för o hälsa på , men innan vi åkte ringde jag till vadstena färg för jag skulle fråga om ja kunde få färg till köksluckorna och hallen..... och såklart fick jag de=) så luckorna ska bli grå och hallen ska bli rosa=)....Kommer bli så fint så... sen åkte vi o hämtade de i vadstena , sen blev de att åka till mamma.. efter ett tag åkte ja o han som körde hem... och när ja kom hem gick ja till chrille en sväng o sen umgicks ja med david vi kollade på filmen Män som hatar Kvinnor , den va faktiskt hyfsat bra men man fattade inte så mycket i början....

Nu sitter jag och väntar på att Chrille Pille ska sluta för ja ska umgås med honom idag=).....

Nu ska ja kolla runt sen ska ja fixa lite grejer medans ja väntar på att han ska komma hem... Skriver kanske sen

Puss på er små sockerbitar=) MINA ÄNGLAR<3


Kommentarer
Postat av: Elm

Hej! Fin blogg du har :) Kom och besök min: http://storamolnet.blogg.se/

Ha det bra!



2009-09-03 @ 12:11:29
URL: http://storamolnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback