Min saknad efter dig<3

Som ett litet barn som söker efter svaren , varför lever jag?
Som ett litet barn som har fått känna smärta varför lever jag?
Jag försöker att kontrollera min smärta , jag försöker vara glad men det känns i mitt hjärta.
Vad ska jag göra när hoppet har tagit slut , hur ska jag veta vilken väg jag ska ta mig ut?
Jag är som en ängel som kommer flygandes till dig.
Jag vill kunna känna vinden  genom mitt hår , jag vill kunna leva som vanligt.
jag vill inte må såhär , jag fäller en tår och tänker tillbaka på tiden som va.
Du va den enda som betydde allt för mej , me du försvann som en ängel från mitt liv.
Du va den finaste människan på jorden.
Du finns inte här hos mig på jorden , men du finns i mitt hjärta tillsammans med min jobbiga smärta.
Ni tror att jag mår bra , men sanningen är att inom mig så är min själ förstörd.
Ni känner inte min smärta.
Som en kniv som skär mot min hud , så ssom mitt hjärta e krossat så som min själv e förstörd e inte mitt liv värt att leva.
Jag är ingenting utan dig , jag är en människa utan själ och luft.
Livet här på jorden e jävligt tufft.
Jag vill bara ta mina vingar och komma upp till dig det vore det bästa för mig.
Utan dig faller allting isär vet inte själv hur ja ska klara av det här.
Varför försvann du ifrån mig? Jag älskar ju dig.
Min allra finaste ögonsten.
Hoppet på livet är över , en hård vindpust tog över hela min själ.
Jag är inte mig själv längre , jag vet inte vem jag e.
Jag är någon helt annanstans jag finns inte i verkligheten jag finns bara i din fantasi.
Jag vill bort till en helt annan värld där jag kan få ro.
Önskar du kunde förstå  de e inte lätt men de e så jag vill.
Mitt liv vore perfekt så.
Du finns alltid här hos mig , var jag en befinner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback