Jag ber er

Jag ber er ser ni den här katten så hör gärna av er till mig. Han har varit borta i 4 dagar han brukar alltid komma tillbaka samma dag vi släpper ut honom. Vi har varit ute och letat efte honom. Han är min första katt och jag är jätteorolig för honom för det finns barn i vårta område där vi bor som är jätte elaka mot djuren. Så ja ber er verkligen...Hitta min ögonsten.
Hittar ni honom hör av er till mig på : 073 - 5998440

Jag och min sambo vore jättetacksamma om ni hörde av er om ni hittar honom.
Han heter Schreck men lyssnar till namnet Skräck och han är 4 år.
Jag mår jätte dårligt över att han är borta så snälla hjälp mig....

Mvh Jennie och Andreas



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men gud? Är han borta? Ni kanke borde ha era djur inne istället. Och speciellt när det finns duma barn i närheten som slår era djur.. Ja du vet vad jag menar.. Ja det där med barn bra fråga..

Det är tyvärr så det är här... Förstår inte hur folk kan vara så sjuka och förssöka bestämma över någon annnans liv. Men forsätter det nu så gör jag en polis anmälan.. Jag har kvar ip nr.. Men tror ju att det är någon som känner både mig och christer. för den här personen vet ju om att vi ingen utbildning och det har... Men Men idioter

2009-09-24 @ 12:29:02
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback