Seg dag

Hej hej idag har jag inte gjort så mycket gick hem från totte vid 04.00 imorsen sen ringde telefon 11.36 men missade samtalet sen somnade jag om.. o vaknade 14.00 igen.. Pratade lite med Andreas , kollade mina mejl , gick till ica sen när ja kom tillbaka fick ja följa med totte till stan...
srn när vi kom hem drack vi kaffe o åt macka=)... Efter de körde vi lite UT.. sen blev de att duscha....
när ja kom upp igen så åt vi panpizza o drack saft till=) efter de så kolla vi på sally o så ringde totte till madde o snacka me henne o ja kolla på våra bästa år..... så prata ja med madde en sväng.... så nu blire väl att gå ner o hämta mer cigg o sen ska vi kolla klart på sally sen blire rederiet för min del=)......

Nu blire mer o mer spännande på våra bästa år men skulle bli glad om alex försvann från serien...
Nej ska dricka lite kaffe o ta en cigg nu puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback