Nu har psyket brakat




Mitt psyke har brakat loss ordentligt nu=( Jag vet inte vad ja ska göra för att må bra... Om jag någonson kommer må bra igen. De blir nog att ta kontakt med psyk igen , gör ja de vet jag inte om ja någonsin kommer må bra , ja tvivlar på de. Om inte ja mår bra , hur ska då mina nära o kära må , vet inte men de känns som om ja skulle behöva lägga in på psyk igen  , annars vet ja inte vad ja ska göra. jag ska ringa psyk imorgon o kolla om jag kan få en tid där  uppe...
Ja kan inte äta antidepprisiva tabletter för då mår ja bara sämre...Men ja ska försöka göra allt för att må bra igen men de e allt för mycket att tänka på just nu....Så jag hoppas att de blir bättre.

Annars idag har ja inte gjort så mycket , jag ock totte har varit på stan o köpt lite saker , när ja kom hem en stund efter fick ja ett obehagligt samtal. Så ja va tvungen att ordna med en sak...Men Sen släppte ja de o snacka lite med syrran i telefon. De va kul har inte pratat med henne på ett tag...Saknar dig verkligen<3...
Så har ja duschat , Andreas lagade maten idag han e så duktig min baby....
Nu sitter grabbarna och kör UT med Jenny09 Jag körde nyss men kände att ja tvungen o skriva lite har inte haft någon ork på sista tiden att engagera mig åt varken min blogg eller bdb... Nu ska ja snart diska  , sen tror jag att ja ska gå ut en sväng , behöver luft......
Annars resten av kvällen vet i fan vad som händer......

Men men ska fixa lite nu..

Totte & Andreas Tack För Att Ni Finns Älskar Er<3



Kommentarer
Postat av: Katja

Hejsan gumman!

Lider verkligen med dig.. mår inte så jättebra heller.. men det är upp å ner här iaf..

Massa kramar till dig <3

2009-10-21 @ 10:28:46
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: teddy

hejsan vännen.

Jag tycker att det är bra om du söker vård och hjälp igen. Tänk på att allt bra sker sakta och att du ska klara av detta.

Man får tillåta sig att vara svag.

stor bamsekram till dig

2009-10-22 @ 10:05:45
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback