Saknar tiden

Hej hej!

Jag har just suttit o läst på min blogg de ja skrev för några månader tillbaka.
Mycket elakt har sagts , och ja kan inte ro för att ja saknar tiden. Vi lever två olika liv men vi hade de så bra när vi väl umgicks , ja kan verkligen inte roför att ja saknar tiden , de räcker med en bild så vet ni vilka ni är..Livet har varit så svårt för mig under många år men så en dag gick allt åt helvete o du kom in o rädda mitt liv o allting fick en ny början.
Odu ska veta hur tacksam jag är att de blev så den gången , hade inte du o ja pratat då så kanske ja hade varit kvar i mitt gamla liv de e tack vare dig o en till ja fick börja mitt nya liv i motala.
De finns tider ja aldrig glämmer tex: vår hemska natt , tiderna i skogen , våran resa genom spöregn med mera....
Men så blev de som de blev men ja måste säga att  ibland kan ja drömma om de gamla livet då vi umgicks o hade kul...
Saknar de otroligt mycket. Men livet förändras , du har blivit en ny människa jag framför allt har blivit en ny människa ja vågade inte stå för saker o ting förr men nu när ja har börjat med min medecin så har ja blivit en helt ny människa....

Men ja önskar er all lycka i världen o hoppas att ni får ett långt o lyckligt liv tillsammans de e ni värda....

Sköt om er



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tror du menar mig lite där du har skrivt.. Och jag kan säga helt ärligt att jag saknar vissa tider med dig med...

2009-11-22 @ 07:17:38
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback