Tack för alla fina år

Jag vill bara säga det att , nu bryter jag upuu med allt gammalt folk som jag har umgåtts med e trött på alla kommentarer ja får från anonyma personer om att ni bara har låtsas vara mina vänner o allting... Så dom enda ja kommer hålla mig till i fortsättningen det är

Min älskade sambo Andreas
Kiicka & Christer.....

Jag är ledsen men för att jag ska orka måste jag göra såhär.....

Men tack alla ni för underbara år med er tack till

Carin , Mickis , Chrille , Robin , Marcus , Rosanna , Sarah , Jonas , Jenny , Amanda

Och alla andra tack för många fina år , men nu orkar ja inte mer ja måste verkligen bryta...

Ha de bra med er...


Kommentarer
Postat av: kiicka

ja det är fan sorgligt detta gumman .

Men jag finns för dig (L) .

Glöm aldrig det.

2009-05-22 @ 13:07:44
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Anna

Men gumman<3

du är underbar, bry dig inte om om där jävla kommenterarna..

saknar dig min underbarste bruud<3

2009-05-22 @ 17:02:06
Postat av: kiicka

Tjenixen pullan.

Tack för kommentaren. <3

Jag vet faktiskt inte om vi kan fixa det ikväll.

För imorgon kommer ju troligtvis den där killen och tjejjen och kollar på lägenheten. Då är det ju ganska bra om det ser fräscht ut.!

Puss

2009-05-22 @ 17:35:15
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: kiicka

Jo det ska nog kunna gå att ordna att vi börjar sova här.! För då är det ju bara ta henne som sagt som du skrev på vägen hem ifrån maxi!! Så kan jag tömma kattlådan och det. Och bädda sängen och de så de bara är att åka hem imorgon när dom ringer och säger att dom kommer.!

Eller hur? Puss

2009-05-22 @ 17:39:28
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback