Rädsla inom mig

Vad är det som egentligen händer med mig varför får jag aldrig må bra??

Jag borde ju må bra va fan jag har världens bästa pojkvän,jag har världens underbaraste familj o jag har världens underbaraste kompisar...

Varför kan jag inte få må bra???

Jag känner en rädsla av någonting men jag vet inte vad det är...

Jag känner mig skrämd av någonting men vet inte vad det är....

Jag e alltid orolig över någonting.. Jag känner mig inte säker...Osäkerheten svävar inom mig....

Varför varför just jag snälla hjälp vad ska jag göra...

P.S Jag Älskar Dig Andreas<3

Kommentarer
Postat av: Simon

Moget att ta saker ifrån internet och skriva ut det på sin blogg det där med mobbning och såvidare

2009-05-19 @ 22:52:13
Postat av: Kiicka

Älskar dig gumman

2009-05-19 @ 22:53:35
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Jennie

SVAR TILL SIMON!



Assså vissa saker om mobbing har jag skrivit själv o vissa har ja tagit från nätet på grund av att ja har blivit mobbad av folk o ja tycker folk ska läsa de som står så kanske dom som mobbar fattar hur mkt det sårar

2009-05-19 @ 23:30:15
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback