MIN KÄRLEK TILL ANDREAS<3

ANDREAS<3

Jag älskar dig bäjjby det finns inga ord för vad du betyder för mig. Du är det bästa som har hänt mig och jag vill aldrig förlora dig...
Gör jag det vet du då har jag inget att leva för , utan dig e jag ingenting , du ger mig glädje , du får må att skratta , må bra och framför allt du ger mig mycket kärlek.
Utan dig kan ja inte leva...
Du är min stora kärlek , de va kärlek vid första ögonkastet när jag såg dig. Mitt liv har blivit betydligt mycket mer uppåt sen ja träffade dig du har bevisat  för mig vad kärlek e äkta kärlek. Du e mitt livs kärlek o dig vill jag aldrig förlora älskar dig mer en livet Andreas....
Vi för alltid mitt lilla hallon<3


Kommentarer
Postat av: kiicka

Aaaw så gulligt skrivet =)

Käääärlek käääärlek

2009-05-15 @ 14:07:38
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback