FINNS HÄR FÖR DIG GUMMAN

GUMMAN JA FINNS HÄR FÖR DIG I VOTT OCH TORRT....
JAG ÄLSKAR DIG OCH JAG FINN FÖR DIG DYGNET RUNT..
DU E MIN BÄSTA VÄN INGENTING ONT SKA FÅ HÄNDA DIG...
BEHLVER DU PRATA ELLER GRÅTA UT ELLER VAD SOM HELST KOM TILL MIG LÄTTA DITT HJÄRTA..
JAG LYSSNAR DET VET DU...
FÖR DU KOMMER ALLTID ATT HA EN STOR PLATS I MITT HJÄRTA...
DU E DET FINASTE OCH VACKRASTE SOM HAR HÄNT MIG TJEJJEN....
OCH JAG VILL INTE ATT NÅGOT SKA HÄNDA DIG..
ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT HJÄRTA...
GLÖM ALDRIG DET<3


Kommentarer
Postat av: kiicka

Taack så fint skrivet gumman..

men jag orkar verkligen inte mycket mer nu!

Detta tar död på mig själv. Just nu önskade jag att farfar var begravd här i stan så jag skulle kunna åka och besöka honom (U)...

bara få sitta och prata med honom,...

2009-05-03 @ 20:32:11
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback