Bakis & Solbränd

Fy fan vad solbränd jag har blivit trodde verkligen inte att solen skulle ta så hårt på mig...'
Bättre vart de ju inte när vi va på duntis o kollade på rally för där tog solen jävligt hårt....
Plus att ja va bakis o mådde illa och hade huvudverk dessutom , men men nu mår ja lite bättre...
kiicka o ja köpte en pool idag så imorgon om de blir fint väder ska vi sätta upp den och ligga där i vattneet och sola och götta oss=).. de ska bli gött...
köttfifan=)... men nu känner jag att jag börjar bli jävligt trött....
just de har en glad nyhet att berätta

Andreas och jag har inte bråkat på flera veckor=) det känns så skönt bäjjby att vi inte har gjort de...
nej nu blire att plocka in kläderna i garderoben och sen sova.....
gud så gött men imrogn skriver ja väl lite ska ju som sagt bada o då blir det väl att baby tar lite kort på mig o kiickaa med=)... något kul måste man ju ha den här sommmmaren=)......

men men sov gott mina läsare e ledsen att ja inte skriver så ofta ska bättra mej

sov gott pussss på er

Kommentarer
Postat av: kiicka

nej men gumman till er var det verkligen inte. det får du inte tro! Jaaa imorgon ska vi bada hihi...

Jiippiiieee jo du gumman tack för att vi får bo här sålänge. Hatar våran lägenhet .. så jätte snällt verkligen att vi får bo här tills vi flyttar till nya lyan..

2009-05-31 @ 00:36:56
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: kiicka

Hihi aaa förstår att det är jobbigt.! :(

2009-05-31 @ 01:04:02
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback