ÄR JAG VÄRD DET HÄR?

HEJ KÄRA LÄSARE HÄR ÄR NÅGRA AV DOM TASKIGA KOMMENTARER JA HAR FÅTT PÅ BILDDAGBOKEN ÄR

JAG VERKLIGEN VÄRD DET HÄR? KOMMENTERA OCH SVARA ÄRLIGT!





Anonym 11 maj, 09:23
Haha. Det är så kul att se hur du och dina trashiga kompisar tror att vi är så jävla rädda för dem. Och vad vet ni om vi inte känner dig? Vi är kanske en av dina bästa kompisar. Och nä vi gör det inte för att vi har dåligt självförtroende. Vi gör det för att vi blir så jävla trötta på en massa gnäll om att du har dåligt självförtroende och skit. GÅ och banta då för fan och gör något åt dig själv. Och jag håller med nedanstående. Jag tror att Andreas älskar dig. För han ser själv grotesk ut. Ni tar varandra för att ni inte kan få någon annan.

Andreas 11 maj, 09:19
Älskar dig. Vi kan väl dra changa changa inatt om du vill?

DuKännerMigVäldigtBra 11 maj, 00:44
Haha Andreas är ju inte så speciellt snygg han heller. Är det där en mustasch eller är det bara finnar? Jag tror att ni båda har så jävla dåligt självförtroende och det är df ni e tillsammans..för ni vet att ingen annan kommer nånsin älska er.. inte ens era egna familjer!

Andreas 11 maj, 00:25
Okej men då är det slut om du inte ens kan lita på mig. SLUT! FATTAR DU? UT UR MITT HUS!

Lol 11 maj, 00:10
För att jag har ingen bilddagbok och jag känner inte dig. Så blir svårt att säga det på ett annat vis? Och som personen skrev nedanför, att du inte är nöjd med dig själv. Gör något åt det då för fan, eller sluta lägg ut bilder på dig om du inte vill ha kommentarer som är sanningsenliga. Dessutom, hade inte du brytt dig så hade du inte skrivit detta patetiska skit. Btw, du och alla dina trashiga kompisar verkar bara för inkompetenta. Stavar som krattor gör ni också. Jag hae nog tagit mitt liv om jag hade ni.

Anonym 09 maj, 17:37
Herregud du går inte emot dig lite eller? Du skriver på din blogg att du inte är nöjd med dig och så! Du är en mytoman för fan Det är ju synd om dig fetto. Du tror att din pojkvän älskar dig. Men det gör han inte. Du kanske borde lära känna din såkallade sambo lite och sen uttala dig om du verkligen älskar honom.. Herre gud Big mamma Jennie boll

Beppe 11 maj, 18:02
Jag har ytterst bra självförtroende. Det är bara inkompetenta trashiga människor som tror på det argumentet till att man skriver "elaka" saker. Faktum är, varför är det elakt? Hon är fet, och det är sant? Varför är det elakt att säga att hon är som hon är? Varför skulle det vara omoget? Jag ger bara tips till henne. Att hon bör nog gå ner 100 kilo. Dessutom har jag aldrig sagt att Jennie inte är underbar, man kan väga 500 kilo och ändå vara hur trevlig som helst. Ni är så otroligt korkade hela bunten. Bor ni i någon incest-håla? För ni tänker inte klart i alla fall, och stava kan ni inte heller. ta åt er av vad jag säger. För annars blir ni aldrig accepterade av någon. Ingen vill känna någon som är korkad.

Anonym 11 maj, 09:18
Haha tror du att det gör någon skillnad att du vet vem vi är? Du känner ändå inte mig. Jag bor för fan nere i Småland. Vad hade du tänkt göra? Skicka alla dina fjortiskompisar som är tio år yngre än dig?

DuKännerMigVäldigtBra 11 maj, 00:53
Jag kommer skriva vem jag är när du har gått o bantat 150 kg och kanske gjort nån skönhetsoperationen!

DuKännerMigVäldigtBra 11 maj, 00:49
Ohh tack gode gud att du för en gångs skull håller för ditt fula ansikte!

Bettan från Vadstena 11 maj, 00:16
Hahahaha. Som sagt. Det är svårt att skriva det på annat vis om man inte har bilddagbok eller känner dig. Tro mig, varför skulle någon vara rädd för att säga att du är tjock utan att vara anonym? Dessutom bara för att alla som skriver heter "anonym" så betyder det inte att det bara är en person. Och så vitt jag kan se så har du inte kommit så långt med ditt bantande. Att gå ner i vikt är lätt om man har viljan. Jag gick ner 18 kilo på tre månader med självdisciplin, vilket är något som du inte verkar ha. Du borde istället ta till dig alla tips. En människa som är tjock ger ifrån sig signaler av att inte kunna behärska sig eller stå emot frestelser, och det är inget fint. Visst du är kanske född tjock, då är det en helt annan ska. Jaja, lycka till (Y)

Anonym 11 maj, 18:07
Som sagt trullsan86. Du må vara en riktigt korkad människa. Att jag säger sanningen betyder inte att jag mår kasst. Snarare tvärtom. Jag har ett helt underbart liv med fina kompisar och jag ser väldigt bra ut. Men jag blir arg när jag ser korkade idioter gnälla över sin vikt och inte någonting åt det(syftar på Jennies blogg). Jag ger snarare tips. Gå ni och lek "bra vänner till jennie" för innerst inne tycker ni också att hon inte ser speciellt attraktiv ut.

DuKännerMigVäldigtBra 11 maj, 00:37
Din fula fan. Du har ett huvud format som ett päron, glasögon som Harry Potter. Ditt hår e slickat och fettigt. Du e fetare än kvinnan som födde åttlingar. Din näsa liknar en grisnäsa och du klär dig som en apa. Men jag hoppas du mår bättre snart igen gumman :D

Kiikka 11 maj, 21:55
Jag har sagt det flera gånger. Eller är du för korkad eller ser du dåligt? Jag skiter väl i vilket om du bor i samma stad som mig eller inte. Och vem vet, vi kanske gör det? Det är flera stycken som skriver. Vi skriver inte för att du ska må dåligt, bara för att du ska förstå att du inte kan gå och klaga över din kropp i din blogg om du inte själv har disciplinen att göra någonting åt det.

HAHHA Igår, 12:46
fule fan!!!!!!!
HAHAHHA, OMGxD

Kommentarer
Postat av: kiicka

Stå på dig baby!

du vet att jag finns för dig .

Du är vacker i mina ögon <3

2009-05-13 @ 19:54:16
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: Anna

lyssna inte på dom, dom är för fan dumma i huvudet....

2009-05-15 @ 08:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback