Äkta vän<3

När jag har det svårt hjälper du mig, för du är min vän.
När allting känns meningslöst ringer jag dig, för du är min vän.
När jag inte mår bra så stöttar du mig, för du är min vän.
När jag vill rymma eller åka någonstans följer du alltid med mig, för du är min Vän.
När jag bara hatar livet och gråter så är det du som tröstar mig, för du är min vän.
När någonting har hänt så berättar jag det för dig, för du är min vän.
När jag är glad och är på bra humör så är jag med dig, för du är min vän.
När alla skäller på mig och pratar skit om mig så försvarar du mig, för du är min vän.
du stöttar mig i alla lägen - det är därför du är jag håller dig så kär...

Jag älskar dig gumman<3

Kommentarer
Postat av: kiicka

Om det är till mig gumman så kommer jag alltid finnas vid din sida.! jag ska se till så att inget ont händer dig.!

2009-05-19 @ 22:43:00
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback