14.08

Förstå gången jag såg dig hos Tess tror de eller ej men då var det kärlek vid första ögonkastet....
Jag tänkte för mej själv " men gud va sööt han e o han verkar så himla snäll" o visst ja hade rätt
o sen träfades vi mer o mer för du kom till tess o vi började prata mer och mer..
men sen hände de nåt du började prata om ditt ex o då tänkte ja hopp " fan oxå" men sen när du berättade hur du hade
haft de o ja blev mer och mer intresserad o sen en dag så föll de in att ja helt plötsligt blev kär i dej..
o sen så gick de ett tag ja tänkte inte mer på de för ja tänkte ne han känner nog inte samma sak så blev ja inlagd på psyk
o ja tänkte på dig massor när ja va inlagd ja menar
de förstaj  gjorde när ja va på permisaion de va att gå till dig ja har allså varit kär i dig sen september 2007 men inte vågat säga något de va förns totte o peter o dom sa du gillar ju honom....
 ja insåg att fan ska ja berätta så började ja snacka med totte o sa att ja gillade dej...
jag har tyckt om dig as länge bara att ja inyte visste om ja skulle säga något....
så sen i september 2007 har ja bara älskat dig ja blev kär i dig då asså ja kan inte få en bättre pojkvän en dig....
och ja känner att fan ja vill dela resten av livet med dig ja vill att vi ska ha de bra...
 ja visste inte vad du skulle tycka om mig....
du e de bästa som har hänt mig o ja vill verkligen inte förlora dig har aldrig älskat någon som dig....
 fattar du andreas du e mitt ALLT......
skulle aldrig klara mej utan dig du har hjälpt mig så mkt finns inte ord för hur tacksam jag e liksom......
JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS SÖNNERSTAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback