01.51

Hemma ifrån Kiiicka kom hem igår....
Tack gumman för onsdagen och torsdagen de har varit jätte roligt....
Det får vi göra om någon gång....

Vad har jag gjort idag då??? jo vaknade typ halv 11 av att de ringde på dörren men ja orkade inte öppna så jag somnade om...Så halv 12 ringde de igen då gick ja upp öppnade tog en cigg....
Sen drack jag älskling o micke lite kaffe...
O jag ja väntade på att våra bästa år skulle börja..
Så när de började kolla ja på de , sen laga jaa mat o städade lite......
men när ja skulle bära ner madrassjäveln i förrådet var ja tvungen o be kennet om hjälp den va så tung....
eftersom andreas sov...
Sen vid halv 8 på kvällen ringde Anna från ödeshög så snacken i en halvtimma med henne...
sen så plockade ja lite o flyttade om lite saker medans ja vänta på att big brother skulle börja...
så kollade ja på de o så nu sitter jag här o ska snart sova:D

Har varit en jobbig dag.....

o ni gott folk glöm inte att ställa om klockorna mellan lördag - söndag natt :)

SOMMARTID YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Nej nu ska ja ta en cigg med älsk o sen sova.. sov gott folket pössss

Kiicka jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: kiicka

ja jag hade det med jätte trevligt gumman.!

Jo det får vi verkligen göra om.! Saknar dig faktiskt.. Älskar dig med ..

ps: taack för din kommentar på min blogg. Förstår inte varför folk håller på som dom gör! Men dom vill väl säkert inte se mig lycklig! Men dom ska inte krossa mig för det här!

2009-03-28 @ 09:53:10
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback