01.31

Hej hej gott folk......

Vad har jag haft för mig idag.....Nej inte speciellt mycket...
Har inte mått så bra på siste tiden , jag e jämt trött , kan inte somna på nätterna ligger bara o vänder o vrider på mej...Jag e inte speciellt glad längre o inte social heller för den delen vet inte vad som har hänt med mig:(..
sen blir jag så trött på folk som inte kan låta mej va ifred..
Jag e så jävla folkskygg asså:(

Varför är jag så folkskygg för?
varför kan ja inte gå ut utan att folk ropar taskiga kommentarer efter mig???
Allt de där slapp ja i Vadstena...
Är ja så jävla ful??:(
Ja e ledsen att behöva göra er besvikna men ni kan inte få till nån annan ja e den ja e o ingen kan ändra på de...
Ja vill kunna gå ut utan att behöva höra saker ting..
Varför gör ni så här mot mej?
Ni känner mig ju inte...

Fattar inte hur folk kan göra så mot mej.....Ni verkar inte fatta hur mycket de sårar.....
Men som tur e har ja folk som ställer upp och stöttar mej ,

Kiicka och Christer till exempel tack för att ni finns<3<3<3

Men jag fattar ingenting...Vad har jag gjort för ont....???????

Förövrigt har jag inte gjort så mycket..Diskat , lagat mat till mig och älsk , suttit vid datorn , pratade med Kiicka på förmiddagen<3<3<3:)......
Så måste ja ju bara tala om att vi fick tyvärr inte lägenheten någon annan va före:(..
Men hittade en annan imorse istället som vi har bokat nu:) hoppas vi får den istället..
Vad har ja gjort mer just de skulle åkt till ödeshög imorron men de blev inget med de:(....

Nu på kvällen har ja roat mej med o ladda ner och bränna Serien Tre Kronor:)

Så just nu har ja inget o göra så sitter och bränner ut alla Tre Kronor avsnitten
De blir många skivor aj aj men man har ju dom sen...
Bra serie detta...

Sen blir det o bränna ut Andra Avenyn
om inte den kommer på DvD så väntar nog med den ett tag:D

Så e ja inne på msn o nu loggade Carro Gumman in så sitter o pratar med henne:)<3 saknar dig tjejjen<3

Måste åka o träffa henne snart men hatar att åka buss till Linköping men ska åka med Totte o D-Son när dom åker till Lollo och Tess:D

Funderar allvarligt tarlat på att sova...

Just de Kiicka förlåt att ja inte varit hos er på ett tag men mår inte så bra just nu har inte varit mig själv på ett tag:(...
Men hoppas på att de kommer bli bättre snart..

Men ska sova nu..
Ha det gött gott folk sov gott..

Kiicka kom ihåg att jag älskar dig tjejjen<3

Puss o Kram o Godnatt<3<3<3<3







Kommentarer
Postat av: kiicka

Ja gumman jag förstår att du känner som du gör. Men förssök att visa att dom inte knäker dig.! Visar du dig svag så tycker dom bara det är roligt.! jag vill hjälpa dig.! Men jag vet inte riktigt hur jag ska hjälpa dig.! Men är det något så är det bara att du hör av dig till mig det vet du gumman. Skit i om klockan är 3 på natten. Det är bara ringa. jag är din vän. Och jag ska stötta dig genom det är svåra.! Det är därför man har vänner.!

och jag och christer finns för dig glöm inte det.

jag älskar dig med <3

Puss din kiicka

2009-03-06 @ 17:58:03
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback