Jävligt förvirrad

Vill verkligen härifrån nu... E så jävla trött på skiten..
Folk som säger att jag har kontroll över min pojkvän de tar fan inte jag.
Folk bara klagar hela jävla tiden...
Vill verkligen flytta nu de behöver inte va från motala men gärna så långt bort från de här huset som möjligt..
från de ena till de andra..
först idag följde jag med kiicka o christer till mjölby för dom skulle prata med deras fastighetsbolag sen skulle kiicka träffa sin pappa. men innan hon gjorde de så åkte vi runt lite i mjölby...
sen mötte hon honom , sen efter de åkte vi till vadstena färg i vadstena för ja skulle hämta färg o dom köpte färg , sen åkte vi tillbsaka till motala kicka o christer åkte till christers mamma en stund , ja gick o la mej o vila sen ringde kiicka o sa att ja skulle gå ut för vi skulle till norrköping och hämta en tvättmaskin....
när vi hade varit där åkte vi till Max och åt mat...
när vi åt upptäckte vi att mysan hade ett sår på ryggen så vi åkte till christers mamma så fick hon kolla på de. Sen idag fick vi reda på att de inte e långt kvar tills andreas katt ska ha ungar så vi måste börja förrbereda för de oxå....

Kiicka o Christer ja hoppas Mysan blir bra snart<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback