Kul o träffa dig=)

Usch fy fan känner mig helt jävla tom i huvudet idag...
Vaknade 09.45  imorse , gick uppoch duschade sen gick jag ut i köket och rökte..
Sen blev det till att kolla på Våra bästa år...
Men kunde inte kolla klart på hela för va tvungen att gå till bussen tjugo över...
Ja skulle upp till sjukhuset och träffa min moster.....
När ja kom dit så gick vi ner till cafeterian o hon bjöd mig på en macka och en fanta=) Tack så mycket<3...
Så satt vi o pratade lite....Sen blev klockan 12.45 vi va tvugna att gå för att camilla skulle träffa läkaren klockan 13.00..
Så vi sa hej då , sen så skulle ja ta bussen men ja tänkte jag tar en PROMENAD hem och det var jätteskönt de med=)...Sen när ja kom hem så mötte Baby mig i dörren o gav mig en kram o en puss=)<3 sen gick vi o rökte. när vi hade gjort de gick jag in o kollade på film på Andreas dator.....
Har varit helt jävla  seg hela dan hatar det här vädret...

Och jag kan ju tala om för er som följer min blogg att jag har aldrig varit lyckligare envafd jag är nu...
Ingen har någonsin betytt så jävla mkt för mig som du gör Andreas älskar dig hjärtart
Du kommer alltid ha den största platsen i mitt hjärta.......¨
Älskar dig mitt lilla HALLON<3

Ne nu ska jag kolla runt lite kanske skriver sen
Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback