Trött på de här

Halloj!

Fan jag börjar verkligen tröttna nu , de här jävla stället suger...
E folk e avundssjuka , blir sura för minsta lilla lyssnar inte på vad man säger.
Jag vill fan inte bo kvar här , lite synd nu när ja har börjat umgås med Christian i gen...
Men va fan ja trivs ju inte , så när Kiicka o Christer flytta kommer ja antagligen att tillbringa mycket tid hos dom så jag slipper den här jävla stan.
Hoppas att ja får börja jobba snart så ja slipper Motala på dagarna iallafall.
Så jävla töntit när folk e avunddsjuka , asså de e ju bara en skitgrej att va avundsjuk på...
Jag hoppas att Andreas börjar tänka om så att vi flyttar härifrån. Vill inte bo kvar i det här huset asså...
För ja vet ju att typ nästan ingen vill att jag och Andreas ska va tillsammans och det säger dom till honom och inte mig dom tycker ja har för mycket kontroll på honom.. Inte så jävla roligt...

Men ska ut o leta katt nu skriver sen....

Kommentarer
Postat av: Nisse

Jag tror inte att de är avundsjuka, då det inte verkar finnas något att vara avundsjuk över. Och de har kanske rätt? Du kanske har för mycket kontroll över honom.

2009-06-25 @ 18:54:15
URL: http://www.nisse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback