Mattes kisse e äntligen hemma

Nu kan jag äntligen va lugn igen=)
För de första så har min katt varit borta enda sen igår kväll enda fram tills ikväll. Och hade Kiicka o Christer inte gått ner i tvättstugan så hade dom kanske inte hittat honom. Så ja e jätte tacksam att ni gick ner i tvättstugan.
För när dom kom ner så hörde dom någon som jamade då satt han fast i ett förråd... Så någon har haft dörren öppen o inte stängt direkt men sen hade väl någon gjort de då va de förtjent ¨¨... e så glad att min älskade katt äntligen hjar kommit hem igen 
Tack Kiicka o Christer för hjälpen<3 de betyder mycket ska ni veta....

Och nu till en annan sak nu kan ja va glad tills imorgon iallafall för nu har ja äntligen fått cigg tack vare P-A de e tack vare honom som ja kunde få cigg så e jävligt tacksam för de tur att han finnss...

Sen till en annan sak nu har de varit så jäla snurrit i mitt huvud alla har gått runt och snackat skit om varann i de här jävla huset.. Så de har varit världens jävla tjafs.. så igår blev då gap o skrik o tårar på samma gång...
Har inte alls mått bra... Jag e verkligen ledsen att ja inte sa sanningen på en gång. Skömms verkligen  ohar dårligt samvete för det....
FÖRLÅT...

På torsdag och fredag får vi pengar då ska vi handla mat till midsommarafton=)
de ska bli gott=).....
Nej nu ska ja kolla runt nätet sen bire väl o kolla film med tess.....
men men skriver kanske sen


ANDREAS JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT INGET SKA NÅGONSIN FÅ SKILJA OSS ÅT BEJJBY<3


KIICKA OCH CHRISTER HOPPAS ATT NI KAN FÖRLÅTA MIG NI BETYDER MYCKET FLR MIG 

Kommentarer
Postat av: kiicka

Allting går att förlåta.

Men vill att du håller dig till sanningen i forsättningen? Är det okey?

Inga mer lögner. Det vill nog varken jag christer få veta. Lite jobbigt faktiskt. För man vill inte tro att "ens vänn" säger så till någon annan och sen inte står för de. Men You Know what I menar!



Ha det bra nu bruden. =)

2009-06-16 @ 23:35:08
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Postat av: SimonSvensson -. ZvenZon For President! -. ZvenZon.blogg.se

SV: jaha okej, men det låter ju hel roligt! =D

Hur länge har du och din sambo varit tilsammans då?

Okej, vad synd att det inte funkar med jobb och så..

Men det är bara att leta vidare, efter ett jobb som passar dig =D

Det låter ju lite som min sommar, sola och bada är bara ett måste =D

Just nu är jag väl lika vit som ett spöke tyvärr xD



Jag bor i Lycksele, en liten stad i västerbotten.

Bor i en lägenhet med min mamma, men ska förmodligen flytta till Umeå efter sommaren, för att fortsätta skolan där.

Är just nu 16år, men fyller 17 redan i juli.



2009-06-17 @ 22:31:45
URL: http://zvenzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback