JENNIE



Hur porrig är du?

J:kan inte bli bättre inom sex
E: en kåtbock
N:sex är mitt liv.
N:sex är mitt liv.
I:älskar hårda sex lekar
E:en kåtbock




_________________________________

a) älskar sex
b) gillar kondom
c) gillar att suga
d) sexfixerad
e) en kåtbock
f) ständigt kåt
g) upphetsad
h) älskar att leka med lolipopen
i) älskar hårda sex lekar
j) kan inte bli bättre inom sex
k) ofta öm
l) söt
m) neutral
n) sex är mitt liv.
o) gillar hårda tag
p) sex är min vardag
q) tråkig
r) rolig
s) tycker om porrfilmer
t) älskar att älska
u) elak
v) dum
w) älskar killar med stil
x) älskar att kyssas
y) är toppen på att kyssas
z) älskar att leka med tungan
å) hejare på allt
ä) fränast
ö) ömhet






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback