00.47 och dax för min del o sova

Ska sova nu men ville bara skriva ett snabbt litet inlägg...
Först vill jag bara säga att jag och bäjby e sams nu..
så jävla skönt hatar att va osams med dig gubben..
Sen så e de bättre nu för nu har vi cigg o så , e så jobbigt när man har de behovet o de inte finns cigg o alla blir sura på varann o de blir helt fel...Men nu har vi de iallafall...
Bästa e att ja o Andreas e sams igen de e så bra o de känns så bra i hela kroppen..
igentligen så fattar inte jag varför ja blir så sur på Andreas när han spelar just SHAIYA  det är just när han spelar de som jag blir helt förstörd , men igår var jag förjävlig ,förlåt älskling för igår. tur att ja hade Kiiicka o Christer här som kunde lugna ner mig men det är väl de att jag e så rädd att han ska fastna i de eller något , sen känns de som om han har så roligt ihop med dom i spelet o att ja e nummer 2 för honom men ja vet ju att de inte e så men kan inte låta bli att tänka...
¨Jag menar jag vet ju att han älskar mig vet inte va fan de e för fel på mej..


Förrut så åkte vi till Mc donalds för o hämta mat men innan de så åkte vi till kiicka o christers lägenhet för dom skulle plocka ner lite grejer från tvättstugan i kartonger inför  flytten o andreas vart nog lite sugen ppååå deras lägenhet så vi får se vad som händerr....
men men sånt som märks jjue...
ne men ja ska försöka skärpa mej men blir väl jobbigt man går varann på nerverna o llt men de löser sig alltid på nått sätt skönt ha christer o kiicka här...
de e skönt för andreas med o ha någon attt umgås med..
ja fattar igentligen inte varför ja e så sur jämt ja har ju endå allt ja behöver ähärrrr..
Jag har min bästa vän och hennes pojkvän här ja har min sambo och mina djur men de blir nog bättre

ska nog ta o sova nu tror ja findus ligger här i famnen på mig o villl nog att ja ska sova med tror ja för hon sover alltid hos mej... men men kanske skriver imorgon igen...

kiicka o christer de e kul o ha er här...

sov så gottttt

Andreas Sönnerstad jag älskar dig över allt annat bejjby<3


Kommentarer
Postat av: kiicka

joo vi tycker det är kul att bo hos er med :D----

2009-06-10 @ 00:04:18
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback