TRÖTT TRÖTT TRÖTT

Hej gott folk
Idag är jag jättetrött , jag kunde inte sova inatt för att Andreas låg o störde sig på allt möjligt...
Så 03.30 gick jag upp till min moster o la mig , somna inte förens vid 5 typ och sp gick ja upp vid 9 så jag e jävligt trött....
Men håller på o tvättar. bättre o komma upp tidigt o lägga sig tidigt...
så när ja hade slängt i en maskin så började ja dammsuga taket i vardagsrummet blev så less på all spindlar som satt i taket dessutom e ja rädd för spindlar...
Igår kom min bror hit=) verkligen kul att få träffa dig igen js har som sagt saknat dig grymt mycket....
Men nu ska jag gå o slänga i tvätten i torktumlaren sen vet ja inte vad som händer har nog inte tid o sitta vid bloggen idag , har massor att göra.....

Ha en bra dag ALLA

Kommentarer
Postat av: A l b i n - B i b l o g g e n

Ska snar börja packa för allt som ska med Till Danmark .. :)

2009-07-16 @ 12:03:17
URL: http://siigutarious.blogg.se/
Postat av: Bim - Saabeb.blogg.se

Heeej, fin blogg :)

2009-07-16 @ 18:57:28
URL: http://saabeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback