SAKNAR ER

Jag saknar dig lilla gullunge.
Det spelar ingen roll hur mycket dina föräldrar hatar mig du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta , så mycket som ja fick ta hand om dig skulle ja bara få skulle ja lägga ut kort på dig du e en så go liten unge.
Ja kommer alltid minnas när ja skulle söva dig och vi låg i soffan och vi somnade båda två så himla gulligt...
Skulle göra vad som helest för att få träffa dig igen.
Du är så mysig , alla kort alla minnen ja kommer aldrig glömma de, speciellt inte korten har kva´r alla kort på dig enda sen första gången ja träffade dig de första kortet har jag kvar.
Varför kan ni inte bara förstå tror ni att ja gjorde de för o va elak ne verkligen inte...
Jag gjorde de för ert bästa....
Varför kan ni inte bara förstå de , ja menar tycker ni själva att ett barn ska leva sådär?
Jag kan inte säga mer en att jag saknar er...
Önskar att ni kunde ta kontakt med mig en enda gång så ja fick förklara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback