Ja va ska man göra

Kommer ett snabbt litet inlägg här bara...
Nu håller ja på o städar o tvättar för fullt......
Datarummet och sovrummet e klart köket går inte att göra så mycket med med tanke på att vi river tapeter men ja har gjort så gott ja kan i köket iallafall ska bara ta o damsuga lite där ute. så ska jag ta toaletten och hallen o lite i vardagsrummet också...
Sista maskinen e i nu här uppe iallafall o näst sista i tvättstugan gud så skönt o efter varje gång ja går ner i tvättstugan så tar ja med tvätten upp o viker in den direkt de blir mkt smidigare då=)...
NU har Ming fått sin lilla hörna också med Mat , kattlåda och en kartongf med handdukar osv...
Grabbarna håller på hemma hos christian pch fixar hans dator de e nåt strul med den så därför passar ja på o städar. Lättar när man e själv....
Ska byta rent i kattlådan på toaletten också....
Senare blire nog att ta en till dusch och sen glo på film. Känner att ja behöver de efter en hel dags städning...
Imorgon ska vi fortsätta så vi kan börja spackla någon gång...
Jag hoppas att folk lyssnar till sina hjärtan o även läser min blogg för jag e ingen dårlig människa som vissa tycker , grejjen e den att jag kan ta hand om mitt egna hem men gör de på mitt sätt o ja har svårt att städa när de e folk i närheten de blir så fel för mig....
Och sen ni som får höra saker de här med soc ni som umgås med den här familjen med barnet jag gjorde de verkligen inte för o va elak ja gjorde de för barnets och föräldrarnas bästa........
Ja menar ja bryr mig om dom men när mamman blandar in sin pappa så han får skicka ett sms till mig då går de lite väl långt....Bryr mig bara om de här barnet.....
Och hade inte ja ringt hade säkert någon annan ringt för de e fler i min omgivning som tycker samma som jag...
Jag menar

varför e de ingen som kan förstå att jag inte gjorde de här för o va elak , ja gjorde de för eran o barnets skull varför kan inte folk bara förstå de...
Tror ni ja gjorde de för o va elak eller avundssjuk?? Nej verkligen inte men med tanke på att ja själv har sett väldigt mkt och mamma till barnet har beklagat sig till mig så vet ja väldigt mycket om just den här familjen. E det fel att man bryr sig???
Varför ska folk inte fatta att jag bara ville väl....E det ett brott att man vill göra de bästa för en gammal barndomskompis o dens familj e de verkligen ett brott?
Ja får ju bara skit för att ja bryr mig e de verkligen så de ska va...????
O framför allt när den ena av dom blandar in dens föräldrar , ja fattar inte tycker inte ni att dom bara ska va glada att ja bryr mig....
Men men vissa förstår inte...
De enda ja vill de va att dom skulle ha de bra och att dom ska förstå att de va för barnets bästa...
Varför inte låta mig kontakta er så ja får förklara att de va för hans och erat bästa.
Jag är ingen ond människa ja vill bara väl....
Men ja hoppas att ni en dag förstår vad jag har gjort för er......
Jag vill er bara väl för att ni va eller e fortfarande mina vänner från min sida....
Hoppas ni kan förstå en vacker dag...
För innerst inne så vet ni att jag bryr mig

Ja jag kan inte göra mer nu....

Nu ska jag gå och röka sen fortsätta skriver kanse sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback