Fixat o Donat hela dan

ÄLSKAR DIG MIN PRINS<3

Hello gott folk=)

Hur mår ni jag mår rätt så bra=)...
Har plockat lite i lägenheten idag städat datarummet , diskat , varit i affären och de...
Gock upp vid tjugo över tio imorse tog en cigg sen halv 11 kolla ja på våra bästa år o de..
sen duschade ja sen har ja bara hållt på hela dan skulle vilja att de kom lite regn de skulle verkligen behövas nu asså de e så torrt  o varmt ute varje dag..
ska försöka ta mig till ödeshög nån dag med saknar dom som fan har inte varit där på flera månader ju...
Just nu sitter ja uppe hos tess men ska snart gå ner igen ska byta säbgkläder o plocka in tvätten o de...

Till en annan sak , ja vet att ingen av oss vill ha kontakt med varandra men vill endå tacka för att de e ni som har stöttat mig o andreas så vi inte bråkar så mycket så vill säga tack...

Från de ena till de andra ja o christian har börjat umgås som fan vi umgås varje dag , och andreas o christian kommer jättebra överrens de e jätteroligt=)

nej nu ska ja kolla runt på nätet sen ska ja gå ner till grabbarna igen=) skriver sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback