Börja spackla idag kanske

Hellu gott folk

Hur mår ni idag jag mår jättebra.
Vi kommer fortsätta med väggen idag=)
Hoppas på att få börja spackla idag.....
Vaknade tjugo över tio imorse och va skit trött gick upp o tog en cigg....
Kollade på våra bästa år.
Efter de började ja med maten så skriver ett inlägg medans den e i ugnen...
Medans ja höll på med de så vaknade älsk , så ska gå in o bädda hans säng nu....
Senare idag blire väl att umgås med Chrille Pille igen=)
E så glad att vi har fått tillbaka kontakten igen=)
Så min dag kommer tillbringas i köket med älsk och fixa väggen o de.
O sen blire o träffa chrille med jue=)

Va roligt förresten att du Eva läser min blogg varje dag=)
Ja vi ses ju inte speciellt ofta längre så kan ju va kul o veta vad jag har för mig om dagarna=)....
Idag ringde hon från skolan  i ödeshög ja kom inte in på grund av att jag inte bor i ödeshög lite synd men men skit samma....
Ne nu ska ja kolla till maten sen ska ja börja med väggen eller om ja ska duscha o ta väggen senare...

Skriver lite sen kanske kommer bilder också


ANDREAS MIN ÄNGEL JAG ÄLSKAR DIG..
DU ÄR DET BÄSTA SOM HAR HÄNT MIG. DU O JAG FÖR ALLTID BEJJBY<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback